TAŞKIN SERT

  • DESIGN
  • MODELING
  • ANIMATION
  • 2D
  • 3D

Neler Yaparım

CG Artist (bilgisayar grafik sanatçısı olarak da bilinir ) , video oyunları ve dijital animasyonlu filmler geliştirmede kullanılan 2D ve 3D varlıkları oluşturur . Bir CG sanatçısının işi, genellikle bir proje üzerinde çalışırken, sanatsal duyarlılıklar ve teknik sınırlamalar arasında denge bulma etrafında döner. Geliştirilen en yeni profesyonel CGI yazılımlarından ve çeşitli araçlardan herhangi birinde yada tamamında ustalaşır. Çalışma ortamları genelde karanlık bir sığınak gibidir. Asla gece uyumaz ve geç saatlerde yemek yerler.  Sürekli kendinizi geliştirmek zorundasınız. Ancak bu çalışmanın en iyi yanı, her görevin biraz farklı olmasıdır. Tekrarlamak, önceki işlerimde nefret ettiğim şeydi. Bu işte, özellikle 3d ile çalışırken, her proje yeni bir yaklaşım ve bir tür yeni zorluktur çünkü kendi başınıza çözmeniz gereken birçok şey var. Ve bu bence en iyi kısım.

Hem filmler hem de reklamlar için herhangi bir CGI FX veya 2D efekt oluşturabiliriz.

VFX

MODELLEME

DOKU VE LOOKDEV

IŞIKLANDIRMA

KOMPOZİTLEME

Hem filmler hem de reklamlar için herhangi bir CGI FX veya 2D efekt oluşturabiliriz.Paketlenmiş UV’ler ile herhangi bir yüksek poligon 3D model, karakter veya sert yüzey oluşturabiliriz.Modelleri hem gerçek öğelere, çizgi film stiline hem de projenin son hali için seçtiği şeye dönüştürebiliriz.Sahneyi fotogerçekçi renderlar için gerçek bir studyo gibi aydınlatabilir veya çizgi film için ışık etkisi sekansıyla çizebiliriz.Tam CG çekimlerini yönetebilir veya CG ‘yi gerçek çekimlere entegre edebilir, Modelleri hareket ettirebilir ve  ihtiyaç duyduğumuz her şeyi ekleyebiliriz.
CG Görüntüleri
Neler yaparım

Kendi tasarımınızı yapmak istiyorsanız bazı programlara ihtiyacınız olacak. Tasarım dosyası, üç boyutlu bir objenin matematiksel tanımlar ile sadeleştirilmiş evrensel bir formattır. Tüm formatlar aynı mantıkta çalışıyor olmakla birlikte, 3D ortamında Z ekseninde katmanlara ayırır ve katman katman modelinizi aşağıdan yukarıya doğru Modellenir. Gördüğünüz topoloji çizgileri sıradan çizilmiş çizgiler değildir. Hepsi birbirine paralel olmak zorundadır ve dört köşeli olması gerekir.

CGI görüntüleri birçok farklı sektörde geniş bir kullanım alanına sahiptir ve bu nedenle birçok şirket tarafından yüksek talep görmektedir. Animasyon Hem 2D hem de 3D varlıklar, filmler ve videolar için canlı aksiyon çekimlerine eklenebilen animasyon üretmek için kullanılabilir.  Ancak bu varlıklar, seçilen sanat tarzına daha uygunsa bağımsız videolar veya filmler olarak da kullanılabilir. 3B tekniklerle, yeniden kullanılabilir varlıklar ve kolaylaştırılmış bir süreç oluştururken ilgi çekici bir hikaye anlatabilir ve tüm dünyaları inşa edebilirsiniz. Ancak bu faydalarla birlikte bir zaman dezavantajı da geliyor .Tek bir 3D görüntü oluşturmak, tam bir 3D animasyondan çok daha az zaman alır. Ve hareketin kesinlikle gerekli olduğu bağlamda, canlı aksiyon da daha hızlı (ve potansiyel olarak daha ucuza) üretilebilir.2D animasyon, belirli stüdyolarda (Studio Ghibli gibi) hala yaygın bir uygulama olsa da, hesaplama gücü ve iş akışındaki modern gelişmeler, daha büyük ölçekte 3D üretmeyi daha ucuz ve daha uygun hale getiriyor.

Oyunlar / Etkileşim
3d game oyunlar/etkileşim

CG sanatının sadece oyunlarda kullanılması gerekmediğini unutmayın; eğitim uygulamaları veya pazarlama materyalleri gibi diğer etkileşimli medyada da yaygın olarak kullanılmaktadır. Bir dahaki sefere uçtuğunuzda, uçak içi ortam konsoluna bakın — eğitici videoların çoğu, bazı etkileşimli oyunlarla birlikte eksiksiz 3D animasyonlardır.

Ürün etkileşim gerektiriyorsa CG sanatı her zaman çok önemlidir. Veya bir oyun yapıyorsanız (doğal olarak), çünkü canlı aksiyon görüntüleri video oyunları için çok sınırlayıcıdır. Oyun salonlarını ve NES / SNES dönemini hatırlayabiliyorsanız, eskiden video oyunları üretmenin tek yolu 2D sanattı. O sırada yalnızca belirli sayıda pikselin herhangi bir zamanda görüntülenmesine izin veren sınırlı teknoloji ile, bu, 3D / CG’nin modeller için kullanılabileceği ancak oyun içi varlıklar için kullanılamayacağı anlamına geliyordu. Ancak teknolojideki büyümeyle birlikte, artık büyük bütçeli modern oyunların çoğunun 3D varlıkları tercih ettiğini görüyoruz.

ANA SAYFAYA DÖN

Bu web sitesi, deneyiminizi geliştirmek için çerezler kullanır. Çerez politikası

Bu web sayfası korunma altında. Sağ - tuş fonksiyonu kapalı.